ارزشگذاری برند (Brand Valuation) در تعریف ساده به فرایند تخمین ارزش مالی یک برند گفته میشود. در چنین فرایندی مانند ارزشگذاری کالا یا خدمات، فاکتورهای تشکیلدهندهی برند بررسی میشوند تا نزدیکترین تخمین مالی برای آن به دست بیاید.
کتاب ارزشيابی سهام، روشها و مدلها: كانون كارگزاران در جهت توسعه فكری و معنوی بازار سرمايه و با هدف تعيـين صحيح ارزش دارائی ها، اقدام به چاپ كتاب حاضر نموده است . مقصـود آن اسـت كه مدل ها و روشهای متداول در ارزشيابی سـهام بصـورت مفـاهيمی بـومی شـده در اختيار سرمايه گذاران ، مديران صندوق های سـرمايه گـذاری مشـترك، سـبدگردان ها، مشاوران سرمايه گذاری و تحليل گران مشتاق بازار سرمايه قرار گيرد .
گزارش سال ۱۴۰۰ اتاقک با مروری بر ۴ سال گذشته
گزارش عملکرد نشان از یلدای1399 تا یلدای1400
در این گزارش مسیر همراهی یک ساله با بیمه بازار را مرور میکنیم. اگر دوست دارید رفتار کاربران در بازار آنلاین بیمه را بررسی کنید، آمار و اطلاعات جذابی از بیمه بازار بخوانید و دربارهی چشم انداز آن بیشتر بدانید، با این گزارش همراه شوید.