اشتباه شماره یک کارآفرینان این است که کسب و کاری ایجاد میکنند که به شدت به آنها متکی است. این یک مشکل است زیرا وقتی زمان فروش فرا میرسد، خریداران مطمئن نیستند که شرکت می تواند به تنهایی بایستد و یا حتی اگر سودآور باشد. با این حال، با دنبال کردن سه معیار قابل آموزش، ارزشمند، قابل تکرار می توانید یک تجارت را قابل فروش کنید.
فروش یک کسب و کار، همواره یک چالش بزرگ برای کارآفرینان بوده است. علاوه بر پیچیدگی فرآیند ارزشگذاری و فروش سهام و همچنین فائق آمدن بر احساسات از بابت فروش نتایج سالها فکر و کار و تلاش ، کارآفرینان باید مطمئن شوند که ارزش کسبوکاری را که تلاش و زمان زیادی برای ایجاد آن صرف کردهاند، به حداکثر رسیده است. به منظور موفقیت در فروش سهام شرکت و بعبارت دیگر افزایش ارزش واقعی سهام شرکت، میبایست اقداماتی صورت پذیرد که در این یادداشت توضیح داده میشود.
در اين گزارش، نتايج ارزيابی مدل ديده بان 1400 برای دومین بار منتشر شده است كه میتواند برای صنايع و شركتها راهگشا باشد.